niedziela, 28 września 2014

Metamorfozy - Agnieszka. (urodzinowy makijaż na bogato ;) )

Zabawiłam się dziś w dobrą wróżkę i spełniłam życzenie Agnieszki co do kolorowego makijażu urodzinowego. Agnieszka wpadła na ten pomysł gdy podczas swojej pierwszej metamorfozy  zobaczyła u mnie paletkę pełną kolorowych cieni. Okej, nie ma problemu, tęczowe oko da się zrobić. I zrobiłam. A gdy sięgałam po szminkę w kolorze nude, zobaczyłam na twarzy Agi lekki smuteczek ;). A co mi tam - w makijażu wolno przecież wszystko, jest więc i tęczowe oko i usta we wściekłym różu. Ale zanim to, najpierw Agnieszka przed makijażem:
A po chwili... :):
I jeszcze parę zbliżeń na twarz:
I na koniec pełen efekt metamorfozy:
Dziękuję mojej modelce, jeszcze raz sto lat sto lat Agnieszka! :) I życzę Ci zawsze takiego pięknego uśmiechu na twarzy :D.

Niebawem kolejny makijaż - do zobaczenia! A.




2 komentarze:

  1. Cudnie! I w ogóle piękna Dziewczyna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Różowa Sowo :). Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń