wtorek, 16 września 2014

Metamorfozy - Agnieszka. (Makijaż na randkę :) - dla błękitnookiej)

Twarz Agnieszki - mojej kolejnej modelki - to przede wszystkim oczy. Nieziemsko błękitne, przykuwające spojrzenie, piękne. Chciałam zrobić wszystko, by ten błękit jeszcze bardziej wydobyć. Poniżej Agnieszka tuż przed zmianą:




W trakcie metamorfozy popracowałam trochę nad cerą Agi - ukryłam zacienienia pod oczami i na powiekach. I zapomniałam robić zdjęcia "w trakcie" :). Trudno - na deser mam efekt końcowy, czyli Agnieszkę w wieczorowym, ale nie przesadzonym makijażu. Na dolnej i górnej powiece dominuje czerń i złoto (idealne dla niebieskookich - świetnie podbija błękit tęczówki). Do tego dość mocno wytuszowane rzęsty i lekko podkreślone brązowym cieniem brwi. Na policzki brązer plus róż w chłodnym odcieniu, a nad kością policzkową odrobina rozświetlacza. Na usta równie chłodna różowa szminka i bezbarwny błyszczyk. Tym razem rządzą oczy, usta nich zejdą na drugi plan. Poniżej Aga w pełnej krasie:


Jak randka, to i biżuteria - złota - a jakże :). A poniżej jeszcze raz zestawienie przed/po:



Do miłego następnego! A. :)

2 komentarze:

  1. Cudnie! Dobrze wiedzieć, że znam taką Profesjonalistkę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Aga. Jesteś doskonała :)

    OdpowiedzUsuń